2007-09-07

Alilandane

Ekzistas ankoraŭ homoj al kiuj ne plaĉas alilandanoj. Tion mi ne komprenas. Al mi tre plaĉas alilandanoj, precipe alilandaninoj - kaj antaŭ ĉio Renata kaj Adriana. Cetere, kial lerni internacian lingvon se ne plaĉus alilandanoj?

Adriana jam restis pli ol monato. Dum kiom da tempo ŝi restos ankoraŭ? Renata jam komencis paroli pri plilongiĝo de ŝia vizo. Tio verŝajne ne estas senprobleme. La restadpermeso de Renata kompreneble sekuriĝas pere de la universita sistemo, sed Adriana nek estas studanto nek havas laboron. Laŭ Renata ekzistas facila solvo: "Ŝi povas edziniĝi al vi." Ĉu mi edziĝu al Adriana? Nu, tio nature aperigus novajn horizontojn ...

Ĉiuj niatempe ŝajne deziras geedziĝi, nur mi deziras resti fraŭlo. (Bela vorto, ĉu ne?) Ĉu Anja ankoraŭ deziras edziniĝi? Nu, mi daŭrigos miajn hotelajn lukssemajnfinojn: tiun fojon ne kun la fratinoj - sed kun Anja. Post tiom da tempo ŝi estas preskaŭ alilandanino, plaĉa alilandanino.

No comments: